Az IWI a top 25 között!

2010 novemberében Londonban gyűlt össze a világ 25 vezető fitnesz edző képző iskolája. A 25 legjobb! És a nagy hír, hogy ezek között - Kelet - Közép Európából elsőként - az IWI is ott volt! Ladányi Zoli kollégámmal vettünk részt a konferencián.
A rendezvényt az Európai Egészségfejlesztési és Fitness Szövetség (EHFA – www.ehfa.eu ) szervezte. A vezető fitness iskolák mellett a szakmai regisztrációt és a vizsgáztatást végző szervezetek vezetői is jelen voltak.

A rendezvény célja nem kevesebb volt, mint hogy közös oktatási sztenderdeket alakítsunk ki, tovább bővítsük az együttműködést az edzők szakmai regisztrációjában, lehetővé téve a külföldi munkavállalást a világ minél több országában.

A rendezvény rangját emeli, hogy a London Fitness Summit rendezvény ( bit.ly/London_Fitness_Summit ) részeként került megrendezésre.

A résztvevők 14 európai országból, továbbá Ausztráliából, Dél-Afrikából, Oroszországból és az USA –ból érkeztek. Így az EHFA által akkreditált IWI olyan nagy múltú és presztízsű szervezetek partnerévé vált, mint az USA-beli ACSM, NASM, ACE, vagy az NSCA.

A találkozó során aláírásra került az un. „Londoni deklaráció”, amely kiemeli a megfelelő végzettséggel rendelkező hivatásos fitness szakemberek szerepét az egészségfejlesztés területén, és elkötelezettséget vállal a professzionális fitness ipar kialakítása mellett, sztenderdek, minőségi oktatás, egységes keretrendszer és szakmai minőség fenntartásával.
Ladányi Zoltán az IWI Fitnesz szakmai vezetője a világ top 25 iskolájának vezetői között! London 2010. november 24. Fitness Summit – International Standard Meeting